piątek, 27 grudnia 2013

Fajny pies dla fajnego właściciela , w innym przypadku nie oddam Lenki!

Lenka pokazała swoje oblicze , ostatnio poprosiłam brata aby przyszedł na noc bo chciałam wyjść i wrócić do rodziców .
Mój brat wziął zapasowe klucze od taty i przyjechał gdy mnie nie było już, przyznam ze Lenka widziała mojego brata może 4 razy a jednak zareagowała dosyć poważnie , '' obca osoba nie może wejść''
 jak zazwyczaj otwieram drzwi stoi już i cieszy się niewidocznym ogonkiem a tu ktoś inny i brat zanim wszedł do mieszkania krzyknął i zaraz potem dostałam telefon że warczy i nie daje sie poruszać więc mało myśląć powiedziałam  trzeba dać coś dobrego i tak zrobił chociaż jak rano wróciłam Lenka leżała na łóżku  a mój brat w gościnnym  , fajna reakcja Lenki tylko typowa rodzina może zostać wpuszczona a obce osoby out :) 

Dziś także na spacerze zaczęły terriery atakować Lenke , faktycznie jest to pies który tylko by sie bawił ale odróżnia takie sytuacje tak dla wyjaśnienia oddzielała siatka z boiska 

Fajny pies dla fajnego właściciela , w innym przypadku nie oddam jak się ma 3 to i 4 nie zaszkodzi ..:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz